Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 12. desember 2012

Årets beste bok... :O)







Kanskje litt overdrevet da...*ler*...
men nå har bloggen min kommet i bokform.
Jeg bestilte en fra 2011 og en fra 2010, den ene har kommet og den andre kommer nok snart!
Morro å se igjen alt jeg har laget, noe hadde jeg helt glemt!
Bilde foran på boken er det første bilde i bloggen min i 2011. Fargen på bilde og fargen på boken er litt kræsj, men pytt, pytt...det går helt fint :O)
(har årets første og siste bilde foran og bak på alle bloggbøkene mine)

I dag har jeg vært på hyggelig førjuls lunsj med venninner. Veldig hyggelig og morro, en god latter forlenger livet!
Vi fikk utvekslet julegaver, og jeg tok meg en tur på Norway Design for å kjøpe noe ekstra tykt papir. Jeg fikk tak i det jeg var ute etter, så jeg er fornøyd :O)

Ønsker dere alle en finfin onsdagskveld,
her skal det ryddes, alt jobb-rotet skal til pers...jule-opprydding tror jeg vi kan kalle det...*ler*...og det trengs!

7 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er så artig med disse bøkene :-) Utrolig hvor mye man egentlig har glemt av innleggene sine også. Jeg skal snart bestille min tredje bok jeg også :-D

Ha det godt - klem Siv

Unknown sa...

Hei .ja dette var lurt.Såg fantastiskt fint ut.
Du er såååå kreativ og flik.Fin dag til deg.Hilsen kjertis sysysler.

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var imponerende. Du får til alt. Hvor har du bestillt? Jeg husker jeg så dette for lenge siden, men husker ikke hvor: )

-Sanna- sa...

Kjempetøft.
Du er jo smart da.... :)
I dag har jeg solgt en masse scrappesaker, og fått ryddet i det som er igjen. Deilig !!
Bloggen blir fotoblogg en stund fremover, til det dukker opp noe nytt.

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei!
Klart det er den beste boken,minne når en blir gammel og glemsk:-)Hvor bestiller du en slik bok?har virkelig lyst på en slik med mine dårlige datakunnskaper,Se hva eg har fått til!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Atelier Kari sa...

Ja er det ikke morsomt med bloggbøker. Jeg har også fra de tre siste årene og nå blir det over nyttår en til. Lykke til i en travel førjulstid!

Mette sa...

De er faktisk utrolig praktiske a ha! Har flere ganger diskutert nar slik og sann skjedde og sa er det bare a sjekke i bloggboka! :-)