Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 5. desember 2012

En hals må man ha i kulda...!



Det er kaldt!
Hva gjør man en tidlig onsdags morgen, når det er kaldt og storebror mangler en god&varm hals...joda, jeg finner frem fleece i riktig farge, klipper til på øyemål og syr en hals før 10-åringen forsvinner ut døren!
Selvgjort er velgjort... :O)

Halsen er lang og kan brettes ned, så det er dobbelt fleece mot ansiktet. 
Her skal man ikke fryse :O)
Syr de på bestilling,
100kr per stk.

Ha en fin ettermiddag!

6 kommentarer:

BirjitB sa...

Så fin ein hals, kjekt når ein kan sy sjølv!:)

od Andulky sa...

Ser fin och skön ut!

Snertne sneller og små nøster sa...

Ha ha - ser for meg at du sitter og syr i full fart før han stikker på skolen :-D Imponert!

Ha det godt - klem Siv

Siri sa...

Hei Frederikke. Det er lenge siden jeg har vært innom deg. Travle dager nå før jul. Jeg har nå kost meg med å se alt det fine du har laget siden sist! Siri:-)

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Anonym sa...

Imponerende!

Fin mariusgenser, sånn hadde jeg også når jeg var liten å den hadde rød høy hals. Så jeg slapp ikke unna uten høy hals.