Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 3. desember 2012

Broderi og gjennbruk!






God morgen!
Jeg var jo så heldig å få mange olabukser i sommer, og flere har kommet utover høsten. Gjennbruk er viktig, og siden disse buksene bare skulle kastes, gleder jeg meg over at de kom til meg så jeg kan lage nye ting av de :O)
Det har blitt vesker, punger, sminkepunger, toalettmapper, og noen puter er underveis.
På denne sminkepungen har jeg brodert et hjerte med symaskinen min, og det syns jeg ble ganske så fint mot den mørke olabuksen. Rosa glidelås, og rosa forstoff passet bra.
Mål; 16cm*10cm*4cm.
Pris; 150kr.

Ønsker dere alle en fin mandag, 
og takk for fine kommentarer dere legger igjen til meg :O)

5 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så bra gjenbruksprosjekt du her!! Og broderiet var kjempefint.

Snertne sneller og små nøster sa...

Det ble en veldig fin kontrast :-) Jeg har også veldig sansen for gjenbruk :-D

Ha det godt - klem Siv

Lindas hobbystue sa...

Fjenbruk er flott og dongeri er supert å bruke. Om det er mørkt eller lyst, nytt eller slitt, like fint blir det uansett :) Søtt hjerte som fin kontrast gjorde seg!

Mette sa...

Gjenbruk er utrolig fornuftig og fint! Sa bra at det har gatt sa godt pa julemarkedene. Du lager fine ting, sa det er ikke rart de forsvinner fort!

STEINKJERRINGA sa...

Jeg har over hundre dongeribukser på skolen, levert inn av foreldrene i fjor. Akkurat nå lager vi dongeribukseugler. Festlig!