Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 10. desember 2012

En stor bestilling!





En bestilling!
Jeg fikk bestilling på fem små toalettmapper med brodert navn på, og her er de ferdige. Sydd i gjennbruks olastoffer, og de har forskjellig fine bomullstoffer inni som for. 
Mål; 19cm*10cm*5cm.
200kr per stk.
Alle her er solgt!

Jeg syr de på bestilling, med det navnet/teksten du ønsker, og fargen du vil ha på foret.

Takk for all hyggelig tilbakemelding på vottene til lillebror.
Han har vært varm&go i hele dag :O)

God førjulstid til alle sammen!



5 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine......har broderings maskin jeg også men bruker ikke den mye til brodering .blir nok vanlig søm.skulle så gjerne brukt den mer:)
Fin dag ønskes deg

Klem

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Jeg bruker min altfor lite jeg også..
Men morro er det når jeg bruker broderi enheten.
Klem

Siri sa...

Utrolig fine ble disse! Du syr veldig pent!

Kort og Søm sa...

Tusen takk!
:O)

Hilde sa...

Så fine :) Du er dyktig altså :)