Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 21. desember 2012

Liten gavepose med pyntet fyrstikkeske og telys.










Fine vertinnegaver!
I år har jeg laget, og solgt mange poser med fyrstikkesker og telys. Fine som små-gaver, vertinnegaver eller en gave til deg selv :O) Jeg har ikke fått tatt bilde av alle jeg har laget, og noen av de har jeg laget flere av med samme dekor. Her ser dere noen av de siste jeg laget. Jeg har forsatt noen igjen for salg, så om du bor i nærheten og trenger en liten gave er det bare å si ifra så kan du komme innom meg. 

God fredag til dere alle sammen, 
er dere i mål med gaver og kakebakst?
Storesøster bakte julekaker her i går, 
kjekt med store barn som kan svinge seg på kjøkkenet!
 :O)

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Ja disse smågavene var koselige:-)

Tovepia sa...

Koselige smågaver i fine pakker!
Ønsker deg og dine ei riktig god jul!!
Juleklem fra mæ;)

Trines hobbyrom sa...

Kjempefine - jeg blir så inspirert :)veldig fine vertinnegaver !

Guttemamma sa...

Nydelig smågave!! God jul til deg også,Fredrikke!
Klem♥

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem