Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 20. desember 2012

Gaver, og varm middag til de som trenger det.




Innpakking og gaver.
I går var jeg i hyggelig juleselskap hos en venninne, og tradisjonen tro var det en pakke-lek etter maten. En morsom lek med terninger og pakker. Alle har med seg tre innpakkede gaver, som blir fordelt etter hvor heldig du er med å få 6 på terningene. Når alle pakkene er trukket, kan man "stjele" pakker fra hverandre, inntil mobilen til vertinnen ringer. Da er leken over, og de pakkene du sitter igjen med er dine :O)
Noen av gavene fra meg ble pakket inn i små esker, lik den på bildet. Jeg har laget flere av eskene, for de er fine å pakke inn små gaver i. Noen flere skal lages, og jeg lager de med Cricut maskinen min.

Kirkens Bymisjonen.
Tidligere i desember støttet jeg Kirkens Bymisjon som skulle gi ut varme julemiddager til de som trenger et varmt måltid nå i desember. Denne uken fikk jeg en hyggelig tekstmelding om at nå hadde de begynt å dele ut varme julemiddager.
Jeg er glad for å kunne hjelpe til med at noen som ikke har det så greit kunne få et varmt måltid i nå desember.
Gir du noe ekstra til noen som trenger det? 

Ingen kan hjelpe alle, 
men alle kan hjelpe noen!

Oppdatering på bøkene vi vill gi bort; 
Jeg kontaktet Frelsesarmeen, og de ville gjerne ha de pent brukte barnebøkene vil har ryddet ut. De kunne leveres på Universitetsplassen i Oslo, der står et stort juletre der man kan levere julegaver.
Takk for hyggelig tilbakemelding fra Frelsesarmeen!

Ønsker dere alle en fin førjuls-torsdag!

2 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine gave esker.
Kjekt å kunne hjelpe andre. Har nettopp fått enda et fadderbarn :)
Ønsker deg fine førjulsdager
Klem til deg

Fjordheim sa...

Takk for koselig hilsen hos meg.
Her var det mye syinspirasjon.
Jeg har stått grytevakt for frelsesarmeen så samlet inn ganske mye penger som kommer godt med i disse juletider.
Er dessverre mange som trenger litt hjelp for å få til litt jul.
Ønsker deg ei herlig julefeiring :)