Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 19. desember 2012

En julegave.


Ser jeg burde har strøket skjørtet før jeg tok bildene.... :O)




Julegave!
Denne julegaven kan jeg trygt vise frem, mottakeren på 2 1/2 leser nok ikke bloggen min så ofte.... hi, hi...
En ny kjole var ønsket, og når det var tante barnet selv som spurte måtte jeg jo sy noe til henne. Den nye kjolen er allerede pakket inn, en jule-kjole i lin med fine detaljer.
Men mamma`n ønsket seg et skjørt også, så dette skjørtet sydde jeg i går kveld. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, og håper tantebarnet også liker skjørtet.
Ser jeg må stryke det litt før jeg pakker inn gaven :O)

Syr på bestilling om noen vil bestille,
pris etter avtale.

Ønsker dere alle en fin førjulstid!

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin!!

Fabelaktig sa...

Oj! Så flink du er! Nydelig skjørt!

Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

Juleklem fra
-Maia

Siri sa...

Fiiiint skjørt! Det er moro å sy barneklær! Riktig god jul til deg og takk for trivelig kontakt gjennom året som har gått! Klem Siri:-)

Kort og Søm sa...

Takk :O)
God jul til dere også,
klem Fredrikke