Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 13. desember 2012

Hals-bestilling.




Varm fleece hals.
Jeg har sydd en bestilling på tre halser i fleece til en kunde.
De er ca 40 cm lange, og kan brettes ned som på bilde sånn at det blir ekstra varmt og godt :O)
Modellen er 10 år, og halsen passer til barn rundt den alderen. 
En på 7 år har også prøvd den, og den passet fint til han også.
Pris per stk; 100kr.

Ha en finfin torsdag,
her snør det og det er hvitt og pent utenfor :O)
Takk for fine kommentarer dere legger igjen til  meg, det er hyggelig.

3 kommentarer:

Rosetrend sa...

Hei!

Det var lenge siden :) Du pusler med ditt ser jeg. Kjekt å lage seg en liten bok over bloggingen sin. Skjønner godt du ble påmint alt du har gjort.

Ha en hyggelig Luciadag :)

Pia sa...

ser så fin og kan sikkert varme dejligt i kulden
knus pia

Kort og Søm sa...

Ja, det var lenge siden!
Hyggelig at du er tilbake :O)


Takk Pia,
klem