Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 2. desember 2012

Til julegavene... :O)



Det er god plass oppi gaveposen!
:O)




Gaveposen er pyntet med fint papir, glitter lim border,  snømann (med Crackle paint) og litt gliterbånd.




På gaveposens bakside henger det en tag med et fint hjerte på.
Hjerte har fått et lag med Distress Crackle paint.




Gaveposer!
I år har jeg laget gaveposer, som er pyntet med fint papir og diverse annet som snømenn, hjerter, glitter osv... 
En del av de ble solgt på årets julemarkeder, veldig hyggelig at flere likte de :O)
Har også laget flere til meg selv, så nå gleder meg til å pakke inn julegavene.
God søndag!
:O)

5 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

En artig måte å pakke inn julegavene på det der - veldig fine poser :-)

Ha det godt - klem Siv

Lappeline ♥ sa...

Kjempe søte.
Fin søndag til deg
Klem

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

Heidi sa...

Koselig med slike fine gaveposer :)

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Thank you,
hugs Fredrikke