Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 21. oktober 2013

God Jul-banner/vimpel.




















Vimpel!
Nå ble jeg litt usikker på om dette er en banner, eller om vi kan kalle det en vimpel!?
Hva tror dere?

Den er laget i papir/kartong, og selve vimpel delen og bokstavene er stanset ut. Alle kantene er svertet med Distress ink.
Bokstavene er limt på vi vimpel delene, som er stiftet (og limt) på grov hyssing.
Mål på en banner/vimpel del; 12cm*8cm.
Hyssingen forran første, og bak siste vimpel del er 80cm.

Tenker denne blir fin å pynte opp med til jul  :)
Jeg lager de på bestilling, bare å ta kontakt!

God kveld!

5 kommentarer:

Timotei sa...

Jeg vet ikke, men vimpelrekke kanskje? Den var i alle fall kjempefin!

Kort og Søm sa...

Takk :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig den var :-) Jeg tror jeg også ville kalt det for vimpelrekke :-D

Ha det godt - klem Siv

Kort og Søm sa...

Ja, enig med dere...vimpelrekke skal det hete :)
klem

nicolet sa...

This is so nice!
Hugs Nicolet