Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 27. oktober 2013

God søndag :)



















Nytt kort!
Jeg har laget nye kort med fine blomster, som jeg har stanset ut og svertet med Distress ink. 
I midten av blomsten har jeg satt en stor&fin brads. Det hvite papiret har jeg tørrembosset. Den gule kanten rundt kortet er også svertet med Distress ink, for å få samme farge som blomsten.
Den lille vimplen har fått teksten "Gratulerer med dagen" håndstemplet i svart.

Mål; 14cm*10,8cm.
Leveres med en hvit papirkonvolutt.
Pris; 50kr.

God søndag alle sammen :)
Her hos meg pøsregner det...


6 kommentarer:

Lisbet sa...

Fint kort med en gul fin blomst.
Ha en fin kveld:-)
Klem

Barbros lille atelier sa...

Kjempefine kort du lager!

Klem

Kort og Søm sa...

Takk :)
klem

Atelier Kari sa...

Du er kjempeflink!
Skal du ha stand på Juleexpo på Lillestrøm? Treffes vi?

Kort og Søm sa...

Takk!
Nei, jeg skal ikke dit. Jeg skal på et annet Julemarked :)

Pia sa...

super smukt som alt du laver
knus Pia