Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 16. oktober 2013

Tøff mappe i lin og olastoff!





















Resultat av gårsdagens produksjon :)
I går fikk jeg sydd fem forskjellige mapper, alle i lin og olastoff.
Motivet på denne mappen er fra en TH dies, som jeg har applikert på linstoffet med applikasjonsvliselin og sydd oppå. Man må regne med at kantene vil bli litt rufset under bruk og vask. Det kommer til å bli fint :) 
På klokkens visere har jeg sydd på en fin knapp. Mappen er foret med et lys blått stripet stoff.

Mål; 16,5cm*20,5cm
Vask; fin vask, ikke tørketrommel.
Pris; 250kr.

Flere bilder av de andre mappene komme siden :)
Ha en fin ettermiddag!

4 kommentarer:

Lisbet sa...

Så fine mapper du har laget med linstoff og olastoff:-) Liker det du gjør med diesene dine.
Ha en fin kveld. Klem

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin og du er så kreativ . Stor inspirasjon gir du også
Klem

Hanne sa...

Kjempe tøffe mapper og mange fine julekort du har laget:-)

Connie sa...

Stilig.
Du er kjempeflink.
Får lyst til å ta frem min symaskin, når jeg ser alt du syr.
Takk for inspirasjon.
Klem Connie