Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 2. oktober 2013

Sanse/koseklut :)























Fin babygave! 
Jeg har sydd en koseklut/sanseklut til de minste barna. Min erfaring er at de små liker veldig godt denne typer leker, med mange lapper å ta på. Denne er heller ikke veldig stor,
bare 13,5cm*13,5cm,  så den er håndterlig for små hender.
Jeg har sydd på forskjellige bånd og stoff som jeg har sydd sammen..
Baksiden av kosekluten har fint stoff.
Man kan også feste en klype i det ene båndet og feste den på vognen, sånn at den ikke faller ut når man er på tur... :O)
Ellers er det mange som har kosekluten i sengen.
Denne er sydd av bomullstoffer, og kan vaskes i maskinen.
Ønsker du å bestille en koseklut med barnets navn på, så lager jeg det på bestilling. Ta kontakt for pris og farge på stoffet du ønsker!
Ha en fin onsdag alle sammen :)

3 kommentarer:

Connie sa...

Stilig.
Disse blir nok brukt mye. Husker jentene mine elsket merkelapper som stakk ut.
Klem Connie

Winkel's Crazy Ideas sa...

Så fine og fargerike, sikkert populære blant de små. Veldig praktisk at de kan vaskes i maskinen. Klem Pam

Kort og Søm sa...

Takk!
Ja, disse er populære hos de små :)
Klem