Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 15. oktober 2013

Sydag og hyggelig besøk :)


















Sy dag og te-besøk.
I dag har jeg sydd, litt rettesøm for kunder og nye mapper med lin og olastoffer til årets juemarked og til Epla butikken min FAP. Endelig fikk jeg brukt noen av de nye fine knappene jeg bestilte på messen i august :)
Jeg  har også hatt besøk av Agneta med denne bloggen.
Vi drakk te og snakket om kreative saker&ting, det var hyggelig som alltid :)

Ha en fin ettermiddag alle sammen!

7 kommentarer:

Misemor sa...

Så koselig med besøk. =) Fine kort å se som vanlig under her. =) Lurer på om du vil ha oppdraget å lage et dåpskort til en liten gutt som jeg og min mann skal være faddere til i november? Jeg kjøpte disse kattekortene av deg for en god stund siden og de var jeg så fornøyd med. Kan godt være noe slikt i stedet for det tradisjonelle. ;)
Klem Tone

nicolet sa...

This is beautiful!
Hugs Nicolet

Kort og Søm sa...

Ja, det gjør jeg gjerne :O)

Agneta sa...

Selv takk, det er alltid like koselig. I natt har jeg drømt om at jeg fikk fylle ett helt rom med mine ting. Et eget arbeidsrom! Hehehe!

SiriR sa...

Så koselig!
Og Agneta, er det hun som hadde Sømmelig den gangen jeg var på kurs med deg??

Kort og Søm sa...

Ja, det stemmer :O)

Kort og Søm sa...

Eget arbeidsrom er tingen Agneta...hi,hi... :)