Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 4. oktober 2013

Mitt førset Pop-Up kort!




















Pop-Up kort!
Jeg har laget mitt første Pop-Up kort, og det var ganske moro :)
Jeg har nok brukt papir som kanskje er litt vel tykt, for kortet var ikke så enkelt å få til å ligge helt flatt (måtte holde det ned med fingrene for at det skulle ligge flatt :)
Dette kortet er laget med en Sizzix dies. Man kan bytte ut "innmaten" på kortet og få en annen type Pop-Up.

Takker for alle fine kommentarer,
og ønsker dere en riktig fin helg!

4 kommentarer:

Den første løvetann sa...

Ser at jeg har vært litt for sjelden innom blogger de siste ukene (har vært syk...). Har jo gått glipp av kjempemye fin hobbyinspirasjon her. Godt at innleggene ikke forsvinner ;) Må nok besøke deg hyppigere fra nå av.

Ønsker deg en fin helg!

Mvh
Ingrid

Moski sa...

Morsom effekt med "pop up" inni. Gøy å prøve ut noen nye varianter av kort innimellom.Veldig søte stålengler du har laget! Ha en god helg!

Kort og Søm sa...

Takk :)

Velkommen tilbake Ingrid!

nicolet sa...

This is very nice Fredrikke!
Have a nice weekend.
Hugs Nicolet