Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 29. oktober 2013

Lin&rosa! En bestilling :)

















Toalettmappe!
Jeg har sydd en toalettmappe med brodert navn, og en balettdanserinne-charm til en av mine kunder. Charm`en er festet med en smykkelås til glidelåsen, så den er enkel å ta av ved vask.
Den er levert til kunden, som var veldig fornøyd. det er alltid hyggelig når kunden er fornøyd :)

Mappen er sydd av lin og foret med et rosa prikket bomullstoff. Navnet "Emma" har jeg brodert på med min symaskin.
Vask; finvask, ikke tørketrommel.
Kanten rundt navnet vil bli litt mer rufset under bruk/vask.

Mål; 21cm*16,5cm*5cm.
Pris; 300kr.
Solgt!


Syr mapper med navn på bestilling,
ta gjerne kontakt på mail;
kortogsom@hotmail.com

God tirsdag!
:)

3 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Der fikk jeg en ide, men jeg må brodere for hånd! Takk!

Snertne sneller og små nøster sa...

Kjempefin :-) Hvor har du kjøpt ballerinacharmen - den var supersøt :-D

Ha det godt - klem Siv

Kort og Søm sa...

Takk :)
Den charmen kjøpte jeg i en norsk nettbutikk for noen år siden, og den butikken er lagt ned :(

klem