Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 9. oktober 2013

Julens gavepose.



























Gavepose!
Jeg har pyntet en gavepose med fint motiv fra et utklipsark, motivet er satt på et "gull" kartong, og de er igjen satt på et fint ark med "gammel" tekst. Jeg har pyntet med snøkrystaller og ganske så mye glitter rundt kantene :)
Jeg har stanset ut en blondebord i kartong, som er svertet med brunt blekk.
Gaveposen lukkes med bånd og har en fin gavelapp på baksiden laget av det samme papiret som foran på posen.
Jeg har stemplet på teksten "Med ønske om en god jul og et godt nytt år" med svart blekk.

Mål; 20cm*17cm*8cm.

Denne kan kjøpes i min Epla butikken min FAP.

Ha en fin kveld :)

5 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Veldig fine ting du lagar og selger i epla-butikken din!

Monstermønster sa...

Nydelig! Skikkelig gammeldags sjarm over den.

Kort og Søm sa...

Tusen takk :)
det var hyggelig å høre.

Home sweet home sa...

Lekkre julegave poser:)

Ønsker deg en fin dag:):)

Merethe

Lisbet sa...

Nydelig gavepose. Flott bilde du har brukt.
regn i dag og 5 grader snart er det vinter og jul!
Ha en fin dag. Klem