Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 11. oktober 2013

Toalettmappe/sminkepung.





















Toalettmappe/sminkepung.
Nye stoff er i hus :)
Og jeg syr opp til årets julemarkeder, det blir også lagt ut produkter i Epla butikken min FAP.
Velkommen til en hyggelig handel, husk at du nå kan betale med kort i min Epla butikk FAP.

Denne mappen kan kan brukes til så mangt, veldig kjekt på reise eller å ha i baggen/vesken med saker&ting du vil ha samlet på et sted :)
Mappen er sydd av det fine fugle stoffet, og den er foret med et prikket stoff. mellom stofflagene er det et lag platevatt.
Mål; 21,5cm*14cm*4,5cm.
Pris; 200kr.

Vaskes pent i maskinen, 
jeg anbefaler ikke bruk av tørketrommel.

Jeg ønsker dere alle en riktig fin helg :)


3 kommentarer:

Mayen sa...

Søtt! Og de fine lappene du har på headingen, bildet nede til høyre ;o) Har æ gått glipp av nokka du laga?

Pia sa...

super smukke og dejligt mønster med friske farver. Du må have en god weekend
knus Pia

h.espe sa...

Kjempeherlig sminkepung du har laget!!

God helg til deg!

Klem Hildegunn