Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 15. juni 2009






Bryllupskort!
Flere bryllupskort har blitt laget, og jeg har falt litt for disse sommefuglene fra Hero Arts. Papiret er fra Bazzill og litt glitterlim fra Ranger! Jeg har bruke Spellbinders, nestabilities i Cuttlebug maskinen , og det fungerer utmerked!! :o) Jeg har brukt et stemepl fra Basic Grey, med en Versa Mark stempelpute for å få et diskre "vannmerke" , det syns kanskje ikke så godt på bilde. Men det gir en fin effekt!
Nå skal jeg sette meg ned å lage ett nytt mønster på et fargerikt kosedyr. Har en ide om hvordan den skal se ut, men det er alltid litt spennende å se om ideen i hodet blir lik det ferdige resultatet!
(for dere som lurer på om jeg ikke snart er ferdig med "ut på plenen teppet" mitt, så mistet jeg hele inspirasjone på å sy det ferdig..så vi får se når det blir gjort ferdig..!)
Takk for alle koslige kommentarer!
Thanks for all the nice comments!
:o)

8 kommentarer:

Anette sa...

Nyydelig kort Fredrikke!
Gleder meg til å se et fargerikt kosedyr ;)

Guttemamma sa...

Trodde du gjorde alt ferdig med en gang jeg...godt å høre at du er som oss andre:-)
Takk for tips om erteblomster,lærer stadig noe:-)

Kort og Søm sa...

Guttemamma; "ler"..joda..har noen uferdige prosjekter jeg også..
Men jeg liker best å gjøre ferdig ting jeg begynner på med en gang, mens inspirasjonen er tilstede.. :o)

Anette; kosedyret blir ikke ferdig i dag, fant ut at jeg hadde gått helt tom for fyllvatt!

debby4000 sa...

Beautiful and elegant card.
luv
Debby

Pia sa...

wow smukt bryllupskort

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så lekkert!!

Maya sa...

Nyyyydelig bryllupskort!!
Så lekre sommerfugler,så svak for det :)
Ha ei fortsatt flott uke,
klemmer fra Maya:)

Tab sa...

Oh wow your card is fabulous, just adore the sweet butterflies and the colours are divine!
Hugs Tab xxx