Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 30. juni 2009

Utfordring #45, hos Sukkersøtt!


Dette bryllupskortet som jeg har laget i dag passet fint inn i ukens utfordring hos Sukkersøtt!
Jeg trodde de hadde tatt sommer ferie, men der tok jeg jo feil.. :o)
Jeg har brukt papir fra Bazzill, tørrembosset brudeparet med Cuttlebug`en, tørrembosset fugle bakgrunnen med Cuttlebug`en. Så har jeg brukt Spellbinder, Nestabilities i Cuttlebug`en, og et stempel alfabet fra Hero Arts. Chipboard hjertet har jeg malt med maling fra Making Memories.
Kunden som hadde bestilt kortet er fornøyd, og det er kjempe hyggelig!
Ønsker dere alle en riktig God Sommer!!
:o)

13 kommentarer:

May-Bente sa...

Flott kort, stilig med embossingen!!

God sommer til deg også, Klem:))

Aina sa...

Enkelt og stilig kort! Klart dette passer inn i utfordringen :O)

Gry-Heidi sa...

Dette var lekkert og elegant! Stilig med det røde hjertet, til alt det hvite!

Ha en kjempefin sommer :)

Klem, Gry-Heidi :)

Liv Johanne sa...

Dette var stilrent og elegant! Nydelig!

Pia sa...

super flot og stilligt kort

Grethe sa...

Dette var kjempe fint og flott kort.
Like delikat som vanlig. Du er kjempe flinkt med kort. :0)(0:

Kort og Søm sa...

Tusen takk for alle hyggelige ord, det setter jeg stor pris på :o)

Victorias Inspirasjon sa...

Så moro at du kunne bruke kortet i utfordringen! Gleder meg til å se deg i "real life". God sommer!

-Victoria

Aud Kirsten sa...

Enkelt og stilrent kort!
Nyyydelig:)

Bev sa...

Wow this is gorgeous!! So classy and elegant x

Rach sa...

this is fantastic, so classy and sophisticated. hugs rachxx

Bente sa...

Utrolig stilfult!

Maya sa...

Stilig bryllupskort!!
Så lekkert med hjertet mot det hvite!
Klem fra Maya:)