Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 23. juni 2009

Pysjbukse!


Pysj bukse til minstegutten!
Han trenger flere pysjbukser, og denne modellen er litt i capri-stil.
Passer godt nå til sommeren, når det er litt varmt. Da trenger de jo ikke å være så lange. Dette stoffet er et Ikea stoff som jeg har hatt liggende en god stund, så det var fint å få brukt det opp! Jeg har valgt en bred strikk i livet som jeg har sydd ned med en stikkning, så slipper man hele problemet med at strikken vrir seg i vask.
100 % bomull
Str. 5 år.
Veldig enkel og grei modell,
som fungerer bra!!
Ha en fin kveld alle sammen!
:o)

8 kommentarer:

Monica Therese sa...

Kjempeflott!! Takk for tips ;)

od Andulky sa...

Superfina!

SiriR sa...

Sommerlige og fine. Har også dette stoffet liggende, kanskje det blir bukse hos meg også!?

Guttemamma sa...

Superkul,Fredrikke!!

Gurimalla! sa...

Fin pysjbukse! Herlig sprek farge.

Anette sa...

Kjempeflott pysjbukse! Kunne nesten vært en shorts ;) Det stoffet var veldig stilig - herlig sommerfarge :)

Anette sa...

Ta en titt i bloggen min, der ligger det noe til deg ;)

Kort og Søm sa...

Takk, tskk!! :o)
Minstegutten var super fornøyd med den nye pysjbuksen, godt var det.. :o)

Anette; tusen takk!