Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 14. juni 2009

Utfordring #34, hos Sukkersøtt.







Her er mitt bidrag til uken utfordring hos Sukkersøtt!
Denne teksten fulgte med utfordringen;
"Vi vil se så mye blomster på kortet ditt som mulig!
Det være seg stempler, lekre papirblomster, dine egne hjemmelagede blomster, eller ekte, tørka blomster. La det blomstre i alle mulige farger, inspirert av sommer og sol:)"
Da jeg våknet i dag var det definitivt en god dag!!
Blå himmel og sol..jordbær og en kopp te... :o)
Sommeren er en god tid av året!
Helt klart at ukens kort til Sukkesøtt sin utfordring måtte bli et kort i friske farger,et man blir litt glad av å titte på.. :o)
Håper alle får en super fin søndag!!
Dette brukte jeg på kortet;
  • Bazzill papir.
  • Mønster papir fra basic Grey.
  • Tekststempel fra Norsk Stempelblad.
  • Sommerfugl stempler fra Hero Arts.
  • Blomstene er fra Making Memories.
  • Brads og bling fra Basic Grey.
  • Glittelim fra Ranger.
  • Distress ink fra Jim Holtz
:o)

11 kommentarer:

Pia sa...

super flot kort, rigtig sommerligt

Liza sa...

Stunning card, I love the bright colours and your gorgeous butterflies.

Liza x

Fit mum sa...

Fantastisk for-seg-gjort kort!!

angelmax sa...

så fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cats whiskers sa...

Truly stunning card dear wonderful colours
Hugs Jacqui x

Lisbet sa...

Takk for koselig kommentar for en stund siden i bloggen min.
har sett på alt det flotte du har kreert mens jeg ahr hatt ferie og nå etterpå.
Dette siste kortet ditt gjorde at jeg også fikk lyst til å slenge inn ett bidrag til sukkersøtt men har nepep tid til det.
Ble uansett veldig inspirert hi hi.

Ønsker deg en ny flott kreativ uke:-)

Bev sa...

Wow, what a beautiful card!! I love your choice of beautiful papers and wonderful details x

Minmill sa...

Oj oj for et nydelig kort. Det var jo helt sånn som jeg liker.:)
Du spurte hvor det stoffet ved bakebollen kommer fra. Det er en kopphåndduk. Hadde jeg fått tak i stoffet i løpemeter hadde jeg kjøpt mye. Men denne lille kjøkken tekstilen fant jeg i en butikk i Berge, og jeg husker ikke navnet på butikken, men den lå på bryggen.
Ha en fortsatt fin søndagskveld. :)))

May-Bente sa...

Det var et virkelig sommerlig og herlig kort!!!
Skjønne Sommerfugler!!
Enig med deg sommeren er en fantastisk tid.

Klem:))
Bilstemplet kommer fra North star stamp. Det er en plate med biler og motersykler.

Aud Kirsten sa...

Kjempeflott kort, riktig sommerlig :)

LivArtNow sa...

For et sommerfint og friskt kort du har laget!