Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 21. juni 2009

Utfordring #45 hos Sukkersøtt!






Her er mitt bidrag til ukens utfordring hos Sukkersøtt!
Denne uken fulgte denne tekste med utfordringen;
"Lag et monokromatisk kort, altså et kort som går i forskjellige toner av bare èn farge. Som regel kan du lage et monokromatisk kort og alikevel bruke litt hudfarge, sort eller hvitt, men vi vil denne gangen helst bare se èn eneste fargetone i hele kortet ditt. Fargen velger du selv."
Jeg valgte lilla på kortet mitt!
Dette brukte jeg på kortet;
  • Papir fra Bazzill.
  • Pappblomst fra Making Memories.
  • Knappen husker jeg ikke hvor kommer fra..!
  • Sommerfugl stempler fra Hero Arts.
  • Swirl stempel husker jeg heller ikke hvor kommer fra.. :o)
  • Glitterlim fra Ranger.
  • Versa Mark Stempelpute
  • Tekst stempelet har jeg hatt i mange år, og vet ikke helt hvor det kommer fra.

:o)

4 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Kjempeflott kort du har laget:)

Aina sa...

Et enkelt og stilig kort :O)

LivArtNow sa...

Fint og elegant kort!!

Linda

Nancy sa...

Nydelig,lilla kort:O) Lekkert!
Takk for kommentar i bloggen:O)
Koselig.
Ha en fin dag.
Klem, Nancy.