Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 24. juni 2009

Sminkepung, eller til andre ting.. :o)


Hei alle sammen!!
Håper alle hadde en fin kveld i går, her var det sol og maten ble inntatt ute på plenen. Kjempe fint vær vi hadde fått :o)
Vil bare si tusen takk for alle de koslige kommentarene, det setter jeg stor pris på!
Jeg har sydd en toalettmappe til med det "nye" mønsteret. Denne fasongen fungerer godt! Blir god plass, faktisk mer enn det ser ut til på bilde. Stoffet er et Moda stoff, og det kjøpte jeg i fjor sommer. Skikkelig "fresht" sommerlig stoff, ikkesant!?
Akkurat denne skal jeg gi bort, men jeg har stoff til flere, så det går ann å bestille.
Pris; 125 kr.
Str; 13 cm*15 cm.
100 % Bomull.
Vask; 40 grader, ikke tørketrommel.
:o)

4 kommentarer:

Minmill sa...

Heisann, koselig å høre fra deg. Joda, vi hadde en ypperlig kveld i går. Den beste st. hans på lang tid spør du meg. Vindstille og sol på sjøen er optimalt. Samt lykkelige barn og foreldere så det ble rene idyllen. :))

Du, jeg har ingen erfaring med å spraymale plexiglass. Men jeg tror ikke det vil gå bra. Mitt inntrykk er at alt av plastmateriale ikke holder godt på malingen. Men det kommer vel an på hvor stor flaten er og om det bli utsatt for slitasje. Så hvis du skal spraymale, så ville jeg ha rubbet det med fint sandpapir.

Jeg er litt spent på hva du skal til med. :)))

Ønsker deg en fin dag. Klem Minmill

SiriR sa...

Veldig søt! Fin fasong.

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Disse pungene dine er helt nydelige Fredrikke ! Kan hende det kommer en bestilling fra meg ;o)

Kort og Søm sa...

Takk :o)

Lykketroll;
Det er bare å sende meg en mail.. :o)
Hyggelig at du liker de!