Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 5. juni 2009

Sukkersøtt utfordring #43.





Denne ukens utfordring hos Sukkersøtt
har jeg virkelig kost meg med...likte skissen så godt!
Nytt papir og nytt stempel fra The Greeting Farm gjorde susen.. :o)


Dette brukte jeg til kortet mitt;
  • Bazzill Papir.
  • Basic Grey, mønster papiret "Wisteria"
  • Basic Grey Bling.
  • Stempel fra The Greeting Farm.
  • Tekst stempel fra Norsk Stempelblad AS.
  • Blomst fra Bazzill.
  • Metall blomst fra Making Memories.
  • Cricut maskinen, "Accent Essentials"
  • Pro Markers.

Tusen takk for alle de koslige kommentarene jeg får av dere...setter stor pris på de alle sammen!! Håper dere får en super fin helg!! :o)

Thanks so much for all the comments you are leaving me, it really makes me happy!! :o)



12 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefint! Vilka underbara kort du gör!

Heidi sa...

Søtt kort! Nå begynner jeg å forstå systemet med utfordringer og skisser... ;)

Tiina sa...

Jätteläckert kort! Du har många fina bilder på din blogg.

Bea sa...

Kjempefint kort! :)

Liza sa...

Beautiful card, I love the layout and your gorgeous image.

Liza x

Heidi sa...

rigtig fint og skøn farve ;O)

Aina sa...

Stilig kort i delikate farger. Kjempeflott :O)

Bente sa...

Kjempestilig!!!

Kristin sa...

Så lekkert det var! :D

LivArtNow sa...

Hei, for et fint og elegant kort du har laget!!

Gry-Heidi sa...

Så lekkert! Nydelige farger, og et herlig motiv!

Klem, Gry-Heidi :)

Gro sa...

Det kortet var skikkelig lekkert. Så flotte farger - og herlig stempelmotiv.