Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 4. juni 2009

Cuttlebug Spot Challenge #33


Jeg har funnet en ny utfordringsblogg,
syns det er litt morro med noen nye utfordringer på kort-fronten.. :o)
This is my first entry to Cuttlebug Spot Challenge blog!
On the wings and on the baloon I have put a little glitterglue,
but it does not really show on the picture.
But it looks really nice.. :o)
I have used this on my card:
  • Bazzill paper.
  • Pattern paper from Basic Grey.
  • Edwin stamp.
  • Pro Markers.
  • Text stamp from Norsk Stempelblad AS.
  • Glitterglue from Ranger.
  • Brads and the little gift from Making Memories.
  • Cuttlebug embossing folder, with numbers.

Have a nice day!!

:o)

14 kommentarer:

Nilda Rockenbach sa...

I love Edwin, I love the colors, so bright and cheery.

thank you for participating in the challenge

Karen Brooks sa...

This is way too cute! Thanks for joining us at The Cuttlebug Spot! KarenB

Monica Therese sa...

Så flotte kort du lager =)

Maya sa...

Så herlig fargerikt kort!!
Nyydelig!!
Ha ei flott helg,
klem fra Maya:)

Sparkle and Flourish sa...

Great card! I love the colours you have used and Edwin is coloured beautifully! I love the flower brads too! Great job!
Judy xx

Tab sa...

oh how sweet, love the image and the colours are fabulous!
Hugs Tab xxx

Ida sa...

Heisann!

Så mange flotte kort du har laget ! De veskene er goså helskjønne - syntes barba'ene er så morsomme :-)

Har kjøpt meg en bok på nettet 'barnetøj fra 70'tallet' - så nå skal det syes barneklær her :-) Gleder meg !!
Superskjønt det skjørtet datteren din har fått seg :-)

Ha en flott helg!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Du lager virkelig nydelige kort, Fredrikke !
En riktig god helg til deg også !
Jeg skal på tur med Bergens stolhet Statsraad Lemkuhl imorgen. Gleder meg masse :o)

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fint kort!!!

Ha en strålende helg!

Klem Anette:)

Pia sa...

super flot kort du har lavet

Kort og Søm sa...

Tusen Takk for alle koslige kommentarer :o)!

Ida; kos deg med boken, gleder meg til å se hva du tryller fem!! :o)

Lykke Troll; Kortet er i posten! :o)
Misunner deg seilturen din. Jeg har faktisk seilt med Statsråden til Orkenøyene og Shetland, en fantastisk tur :o)

God helg til dere alle!!
Have a really nice weekend!! :o)

DonnaMundinger sa...

I love this! So fun and bright and I love your coloring. Thanks for joining us this week at The Cuttlebug Spot. xxD

Unknown sa...

Wow the image is so adorable! Your coloring is fabulous also! Thanks for joining us this week at The Cuttlebug Spot!

Bamabel sa...

So adorable! Thanks for joining us this week at The Cuttlebug Spot!

Aymee