Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 10. juni 2009

Bursdagsgaver!






Eldste gutten skal i bursdag til to av jentene i klassen,
og da må man jo ha med gaver.. :o,
Får håper Barbafin faller i smak hos jentene!
Stoffet til oppevarings pungene kommer fra Fat Quarter Shop, mye fint der.
Bursdagkortene med den ballett dansende pusen har vært ganske populær tidligere, så jeg tipper det blir bra. Pusen er et Penny Black stempel, og papiret er fra Basic Grey.
Ha en fin ettermiddag alle sammen!
:o)

8 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempeflotte gaver og morsomme kort! Dette må både sønnen din og bursdagsjentene bli fornøyd med :)

Spunk og boblemukk sa...

Kjempefin pung, den ble veldig søt med barbrafin på. Hvor har du kjøpt symerkene? Sønnen min elsker barbafamilien!

cats whiskers sa...

This is a stunning card sweetie just love everything about it
Hugs Jacqui x

SiriR sa...

Så heldige jenter som får så fine gaver!! Veldig søte både kort og pung.

Grethe sa...

Dette var noen flotte gaver synes jeg, heldig er de som har bursdag.

Jeg skriver nå fra en ny bloggadresse. Jeg har forsket litt på bakgrunner og standard maler - i den forbindelsen klarte jeg å lagre vekk alle koblingene. Jeg har tatt sikkerhetskopi, men jeg jo ikke tid til å vente på at den. Men nå er jeg oppe og går igjen. Det var hyggelig å ha deg som følger, så hvis du fremdeles vil følge min blogg - må du logge deg på på nytt. Jeg får ikke flyttet følgerene.
Ha en fortsatt fin uke :0)(0:

Grethe sa...

Hei igjen!
Jeg har nå logget meg ut som følger - Grethe- og logget meg inn igjen som Flittige hender.
Kom gjerne innom en tur :0)(0:

Tara sa...

for en skjønn pung!!! elsker de små søte tingene du lager:)))

ja, er ikke figurene til mikael skjønne??? tror jeg er mye mer glad i dem enn han er:)))

klem tara

Pia sa...

sååå søde gaver