Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 12. juni 2009






Hallo alle sammen,
jeg har laget et kort med mine mye stempler fra The greeting Farm. Papiret er fra Bazzill, som jeg har tørrembosset med Cuttlebug`en min.
Blingen og brads er fra Basic Grey....veldig søte disse bling swirl`ene :o) Blomsten er fra Bazzill, (tror jeg..ble litt usikker her.. :o). Har denne typen blomster i flere str, liker de typen så godt! Glitterlim fra Ranger, og jeg har tusjet med mine Pro Markers.
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!
God helg!!
:o)

6 kommentarer:

Pia sa...

så sødt kort,dejlige farver og kært motiv

Guttemamma sa...

God helg du flinke!!

Kort og Søm sa...

Takk, takk.. :o)

Heidi sa...

Søtt og sjarmerende kort, som vanlig :)

Carole sa...

Such a pretty card, love the image and the swirl details.
Carole

Bev sa...

Oh this is so beautiful! Such gorgeous papers and fantastic detail! xx