Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 22. juni 2009

Toalettmappe til en kunde!







Har fått en bestilling til på denne typen toalettmappe, og denne gangen var det til en liten jente som var veldig "rosa" av seg.. :o) Da skulle jeg tro denne vil falle i smak!?
Den er sydd i bomullsstoff, og er foret med samme stoff jeg har brukt utenpå.
Stryke merket er jo barbafin, og jeg har sydd en liten hjertebord som pynt!
Jeg syr disse på bestilling, så det er bare å sende en mail hvis du vil bestille :o)
Målene er ca lik den andre;
Mål; 21 cm * 15 cm.
Pris; 130kr.
Denne er solgt!!

4 kommentarer:

SiriR sa...

Veldig søt! Tipper nok den faller i smak hos en rosa glad jente:)

Og stilig hjertebord!

Pia sa...

super herlige farver og motiv

Fit mum sa...

Den var nydelig!

Pia sa...

Kjempestilig toalettmappe!