Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 8. juni 2009

Veldig søt drage.. :o)






Denne søte lille dragen med de kjempe store føttene kommer fra Stampavie, LeLo Design. Jeg har laget ett enkelt og greit bursdagskort, ikke mye pynt og stæsj her gitt...:o) Papiret kommer fra Basic Grey, litt glitter lim fra Ranger på ballongen og jeg har tusjet med mine Pro Markers. Forsatt fornøyd med de, eneste er at jeg av og til syns de trekker litt vel mye utover i papiret og innimellom utover streken til stempelet. Men stort sett går det bra!
Tusen takk for alle koslige kommentarene!
Thanks for all the nice comments you are leaving me!
:o)

8 kommentarer:

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Dette var bare kjempefint, Fredrikke ! Og takk for fine kortet som kom i posten til meg idag !
Klem, Hege

Kort og Søm sa...

Takk,takk :o)
Så bra kortet kom fram.. "smiler..
Klem :o)

SiriR sa...

Kjempesøtt! For en herlig drage:)

Angella sa...

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer som du legger igjen i bloggen min...det er hyggelig:)

Denne dragen var kjempesøt...

Angella

Guttemamma sa...

Supersøt drage,ingen tvil om det!!

Anette sa...

Et kjempestilig kort Fredrikke! Dragen var utrolig søt :) Og den er jo bare sååå nydelig fargelagt! Clean and simple, I like that ;)

Anonym sa...

how adorable, fantastic colouring. hugs rachxx

Heidi sa...

Koselig liten drage. Burde kalt kortet "Puff, the magic dragon" :)