Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 2. november 2012

Dagen før årets første julemarked :O)


Hei alle sammen!
I morgen er det årets første julemarked, og jeg gleder meg. 
I dag må jeg klargjøre en del produkter, blant annet gavelapper som skal merkes og pakkes.
Merker godt at det blir mørkere om dagen.....bildene blir ikke så lyse som i sommer.
Lurere på om jeg må lage meg en slags lyskasse for å ta produktbilder i, nå som det blir bare mørkere og mørkere. 
Så flere bloggere som hadde laget det selv i fjor vinter.

Neste helg blir jeg å finne på Hobby messen i Greverudhallen, 
både lørdag og søndag!

Ønsker dere alle en fin fredag,
og takk for fine kommentarer dere legger igjen til meg.
Det er veldig hyggelig!
:O)

4 kommentarer:

Berit sa...

Så flotte gavemerkelapper. Lykke til på markedet.

Berit sa...

Så flotte gavemerkelapper. Lykke til på markedet.

Vanella sa...

Lykke til på julemarkede!
God helg til deg, også!

HegeT sa...

Håper du får masse koselige kunder på julemessa. Og at du får solgt alt det fine du har laget.

Klem
HegeT