Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 9. november 2012

Flere fine julehjerter, laget i papir.



Julekuler, 
formet som hjerter :O)
På julemarkede forrige helg ble nesten alle julehjertene jeg hadde laget solgt (det var veldig hyggelig :O)
Jeg har nå fått en bestilling på disse, også lager jeg noen flere til et annet julemarkedBeklager litt mørke bilder...men høsten har kommet, og lyset er så som så...
Takker for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen til meg, setter stor pris på alle sammen :O)

God helg!

7 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

De var utrolig fine :-) Vanskelige å lage eller? Sikkert knallfint på juletreet :-D

God helg - klem Siv

nicolet sa...

Ooh wow I love this!!
hugs Nicolet

Bea sa...

Ja disse var virkelig lekre, Fredrikke!
Nå begynte idèene å svirre med en gang her, ser for meg varianter med gamle brev/boksider, og utskrift av gamle bilder...Morsomt!

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)
Nei, ikke vanskelige å lage, bare brette et papir hjerte i to (hjerte må være helt symetrisk på begge sider av midtlinjen)
og så er det bare å lime de sammen :O) klem

Kjersti sa...

så søte julehjerter du hadde her :-)

Vanella sa...

Nydelige!
Ønsker deg også en god helg!
(Jeg har skrevet en liten hilsen under innlegget ditt i bloggen min.)

Spirea sa...

Så kreativ og flink du er- de var knallfine :))
Jeg er innom for å ønske deg glad og god helg. Mange klemmer din vei <3