Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 15. november 2012

Gavepose med fyrstikkeske og telys.








Gavepose!
I fjor solgte jeg mange av disse gaveposene med fyrstikkesker og telys, og det er fine vertinne gaver.
Reinsdyret har fått et lag med Distress crackle paint, fyrstikkesken har fått litt dekortape og gullglitter.
Ønsker du å kjøpe er det bare å ta kontakt!

Jeg skal ta en kaffe med en venninne, det blir hyggelig. Også skal jeg handle inn til adventskalendere i dag. 4 kalendere skal lages, og jeg har allerede funnet en god del til tre av de. Så det er ikke helt uoverkommelig...*ler*...

Ser ut til å bli en finfin  fredag :O)
God helg!


7 kommentarer:

nicolet sa...

This is a beautiful gift Fredrikke!!
Hugs Nicolet

Mayen sa...

Smask, smask Fredrikke ;o) Der fikk æ en kjempeidè!! Jr har nemlig dekorert søte fyrstikkesker, og vi har grubla litt på hvordan de skal presenteres.. Cellofan poser! Selvfølgelig. Også fordi da slipper vi dette styret med alle som skal ta på ting.. Hurra..Skal på Panduro butikken som åpnet igår,så her blir det shopping! You saved my day <3

Kort og Søm sa...

Thank you :O)
Hugs Fredrikke



Bare hyggelig Mayen :O)
klemklem

Snertne sneller og små nøster sa...

Er ikke i gang med kalendergaver en gang jeg :-( Og i dag har jeg fått eksamensoppgaven min, og den skal inn 30.11 kl 12 - får vel begynne etter det da....Da har jeg i alle fall noen timer på meg ;-)

God helg - klem Siv

od Andulky sa...

Så fint!

Lappeline ♥ sa...

Kjempe koselig gave å få.
God helg til deg

Klem

STEINKJERRINGA sa...

Veldig fin gave. Jeg glemte å kjøpe cellofanposer på byturen i går. Tidligere pakket jeg inn 72 adventskalender-pakker, men nå er det bare bonusdatteren som får de dagene hun er her.