Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 17. november 2012

Linhjerte med fin tekst!






Linhjerter!
En kunde ønske seg lin hjerter, 
og jeg har laget flere, denne her med den fine teksten;
"Smil...hver dag"
Hjerte måler, inkludert opphenget; 29cm.
Selve hjertet måler; 18cm.
Pris; 150kr.
Solgt!

I dag har jeg bakt muffins til kakelotteri til skolen til storesøster,
en veldig god oppskrift...så jeg regner med at de smaker godt :O)
Har pakket de inn med cellofan som vi fikk streng beskjed om, og pyntet med fin tag og bånd. 
Nå må de bare leveres så de kan loddes ut!

God lørdag til dere alle sammen, 
og takk for fine kommentarer :O)

5 kommentarer:

nicolet sa...

This is really stunning Fredrikke!
Hugs Nicolet

Kort og Søm sa...

Thank you so mutch,
hugs Fredrikke

Guttemamma sa...

Fine! Også så koselige de små posene under, med fyrstikkeske og telys!
Klem♥

Kjersti sa...

Så fine disse hjertene er :-)

Connie sa...

Lekkert:)
Herlig med broderingen.
Så mye du har laget siden sist:)
Imponert over alt du får til.
Klem Connie