Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 26. november 2012

Morsomme gavelapper :O)




Gavelapper!
Jeg har laget gavelapper med Cricut maskinen min, 
jeg syns det ble ganske så søte :O)
Gavelappene er 11cm høye,
og de har bevegelige øyne.
Jeg har laget 7 stykker, 
og det blir nok noen flere!

Her lager storesøster middag, 
Coq au vin får vi til middag i dag!
Det er en Mat og Helse lekse, og hun må skrive en rapport etter middagene er laget. Flere ark som skulle fylles ut!

Ha en fin ettermiddag, 
vi skal på gårdstur etter middagen :O)
(men storsøster skal være hjemme og rydde kjøkkenet ;O)

8 kommentarer:

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

Barbros lille atelier sa...

Så artige de var:-)
Du er så utrolig produktiv!

Klem

Vibekes lille ullne sa...

Herlige og morsomme nisselapper! Middagen hørtes deilig ut, og avansert også, men storesøster klarte nok brasene. :)

Mayen sa...

Søte merkelapper ;o) Ser du har vært temmelig produktiv med symaskinen i det siste også, mye fint du har laget! Her e det litt stillestand noen dager, kjenner at huset må vaskes før æ går på date på hobbyrommet..(Iallefall badene!) Ha ei fortsatt flott uke, klem

Kort og Søm sa...

Thank you Riet,
hugs Fredrikke

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Ja, middagen var god :O)

Ja, man må jo vaske litt mellom slagene.. :O)
klem

Heimlaga ting sa...

Så fine lapper - gøy med noe som ikke er å finne "over alt"
Takk for trivelig hilsing på blogge min.
Ha en fin kveld!
Nina

Lisbet sa...

Så fine de er:-)