Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 25. november 2012

God søndag!



God morgen!
Tenk at det er under en mnd til julaften, 
hvordan ligger dere an?
Er gaver kjøpt inn og julekort skrevet? :O)
Jeg er halvveis i julegavene, og nesten alle kortene er laget,
(men ingen er skrevet ennå...)

I dag skal vi feire at storesøster har blitt ekte fjortis,
jeg syns disse 14 årene har gått fort.
(og nå høres jeg ut som min farmor....hi,hi...)
Kjøkkenet kaller, jeg skal bake muffins :O)

God søndag!

3 kommentarer:

HegeT sa...

Her er ingenting ferdig..
Syv av 40 julekort er laget, så jeg har "litt" igjen kan du si...
Julegavene er enda ikke påbegynt, men har noen ideer som skal settes ut i livet til uka...
Så det er som det pleier på denne ti`a av året...mange planer og god tid (enn så lenge)...

klem
HegeT

Snertne sneller og små nøster sa...

Grattis med fjortisen :-)

Her er det knapt nok gjort noe til jul - kun på det mentale planet. Leverer eksamen på fredagen, og da er det vel bare å sette i gang med gaver, kort og baking ;-)

Ha en fin dag - klem Siv

Lindas hobbystue sa...

Gratulere med dagen i huset! Her er ungene fløyet fra redet men har vært hjemme til prøvesmaking av pinnekjøtt i dag, koselig det :) Har kjøpt en julegave og en er på vei i posten.. Så har vi gjort litt forarbeid, da. Har laga liste så vi har det ganske klart hva som skal gies til den enkelte. Kaill og unga har skreve ønskeliste, så da tror jeg det blir greit ;) Julekortene er ikke laga enda... Ha en fin søndagskveld :)