Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 26. november 2012

God morgen!





Mandag morgen....
Viser dere en flat oppevaringsmappe/sminkepung jeg har sydd i cord. Den passer fint til cord vesken jeg sydde i forrige uke. Den har fått en liten hempe på siden, og den kan man feste i nøkkelsnoren i vesken om man vil :O)
Mål; 17cm*13cm.
Pris; 130kr.

I dag er planene å lage flere gavelapper, og noen fine med hunder er under produksjon. Legger ut bilder av de senere i dag.
Her snør det, og det er en fin dag til å lage gavelapper, drikke god te og høre på radioen!

Takk for fine kommentarer,
velkommen til nye følgere av bloggen min,
og god mandag :O)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Denne var supersøt og praktisk! Søtt var også hjertet under her ;o)
Ha en flott uke.
Klem fra Solveig

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Klem