Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 22. november 2012

Ingen bilder....

Hei!
I dag blir det et innlegg uten bilder...
For da jeg i dag skulle laste opp bilder til et innlegg fikk jeg beskjed fra Blogger om at jeg hadde brukt opp all plassen på Picasa. Hvis jeg skulle laste opp flere bilder til bloggen min så måtte jeg betale en fast sum i måneden. 
For en tid tilbake husker jeg at jeg betalt et engangsbeølp for å få mer plass til bilder, men nå vill de altså ha et fast beløp hver mnd.
Hmmm....noen flere som har opplevd dette??

Ha en fin ettermiddag alle sammen,
og takk for alle fine kommentarer :O)

5 kommentarer:

Mayen sa...

Bruker Windows Live Writer, så de ligger ikke på Picasa= ingen avgifter.. Men bloggen min er ikke norsk lenger! Innlogging og alt har engelsk tekst, og når jeg prøver å stille den over til norsk blir den Dansk!! Pussig..

ralfefarfars paradis sa...

Bruker du å minske bildene før du legger dem ut- hvis ikke tar de fort mye plass. Du kan gå inn på picasa og slette bilder du ikke trenger lenger- de vises da ikke på bloggen- men du kan evt. minske dem og legge ut på nytt etterpå...håper du finner ut av det!!!

Kort og Søm sa...

Tusen takk for tips :O)
Ja, nå har jeg slettet bilder fra Picasa, ikke de som er i bloggen...men mange de andre jeg har hatt liggende der.
Så nå blir det innlegg med bilder :O)

Bloggen min har også blitt engelsk!

Rosehagen sa...

Hei;)
Jeg har samme problemet;) om det er noen trøst!! Og bloggen min ble engelsk!
Vi er ganske mange som opplever dette i dag(går). Jeg prøvde mye rart i nattens vandring. Til slutt hadde jeg redigert om og fjernet den bloggbakgrunnen jeg har hatt også:( og får den ikke tilbake!!
Men kan grunnen være serveren til blogger som er opphavet til alt?!

Iallefall har jeg vært frustrert i noen timer;)))
Nå kokes det igjen marmelade på kjøkkenet;)

Klem fra Ann-M.

Rosehagen sa...

Hei på deg.
Tusen takk for tipset;)
Har kokt fikenmarmelade og kiwimarmelade. kjempegodt;))

Natta;)