Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 15. november 2012

Fin notatblokk.






Linjert notatblokk.
Jeg har laget en dekorert notatblokk,
som er fin å ha på kjøkkenbenken eller på nattbordet.
Str; A6.
Pris; 65kr.
Pluss porto.
Ønsker du en notatblokk med navn på, eller med farger du ønsker!?
Ta kontakt, det kan la seg ordne :O)
Dette er fine gaver!

Julehandelen (er det tidlig å kalle det julhandel?) her hos meg går unna, og flere produkter må lages! 
Så jeg sier bare tusen takk til alle dere som velger å handle av meg. Det er alltid stas når det man lager faller i smak hos kundene :O)

Ha en finfin torsdag alle sammen!

6 kommentarer:

Kjersti sa...

Så fin notatblokk :-)

nicolet sa...

This notebook is really stunning!
Hugs Nicolet

Mayen sa...

Tusen takk for tips om prising ;o) Har også brukt Epla og andre nettsteder, men synes fortsatt at det er forvirrende.. Og på messer er man litt usikker på publikum og hva som går... Men her pakkes det iherdig, må tenke oppstilling og dekor også. Vet æ kommer i mål, men det e så ROTETE rundt meg.. Ha en fortsatt fin dag, masse klem

Anita Tørmoen sa...

Flott notatblokk! Lykke til med julesalget, det går nok unna, for du lager så mye fint:)

Hilde sa...

Utrolig lekker! Så flott at det går unna med salg :)

Lurer på en ting, jeg; selger du mest via Epla eller bloggen eller annet? Jeg vurderer Epla-butikk, men er litt usikker om det lønner seg når man har mest småvarer...?

Kort og Søm sa...

Hilde;
Jeg selger helt klart å mest fra bloggen. Også har jeg en del faste kunder som handler direkte fra meg.
Jeg hadde Julemarked hjemme for noen helger siden, og det gikk strålende :O)

Det har blitt ganske dyrt å selge småting fra Epla. Jeg vurderte å legge ned hele Epla butikken min, men har kommet frem til at jeg kun legger ut produkter av og til, og bruker det som reklame for bloggen min.
Du kan jo legge ut noen produkter og se hva du syns!?