Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 5. november 2012

Fine Mummi... :O)




Mummi brett!
Jeg kunne bare ikke dy meg når jeg så dette fine Mummi brettet i en butikk i byen, det var kun ett igjen.....og det ropte litt på meg der det stod....*ler*....
Dere som kjenner meg godt vet at jeg er hakket over gjennomsnittet glad i Mummi :O) Det begynner å bli seriøst mange Mummi kopper i skapene her hos meg!
Dette brettet var i tre, og kan kjøres i oppvaskmaskinen!
(tror jeg kommer til å håndvasket det, sånn i tillfelle...)

Neste helg er det Hobbymessen i Greverudhallen, 
kom gjerne innom der! 
Mange som stiller ut.
(Jeg må lage blant annet flere gavelapper, 
for de gikk unna i helgen :O)

God mandag!
:O)

7 kommentarer:

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

-Sanna- sa...

Kjempekoselig brett.
Jeg likte ikke Mumiene før jeg ble voksen ! 😊

STEINKJERRINGA sa...

Fint og vinterlig brett. Jeg hadde EN Mummibok da jeg var lita, "Farlig midtsommer". Jeg var REDD den boken! Jeg leste den aldri, ikke den, men alle de andre jeg hadde. Jeg liker bare Lille My.

Snertne sneller og små nøster sa...

Mummi er skikkelig koselig :-) Jeg solgte nettopp 8 Mummikrus jeg - det begynte å bli litt fullt i skapene her :-P

Ha ei flott uke - klem Siv

Kort og Søm sa...

Elsker Mummi...vi har 28 Mummikopper..hi,hi...
Men noen av Mummibøkene er slettes ikke barnebøker, noen litt skumle og mørke.
Men jeg liker de så godt alikevel :O)
klem

Eva Helen sa...

Så koslig brett du har fått kjøpt deg


Klem Fra Eva helen

Elin sa...

Nydelig Mummibrett!
Vi har også de fleste mummikoppene - de er kaffekoppene til ho mor:)