Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 29. november 2012

Fin toalettmappe med brodert tekst og charm.








Toalettmappe med fin tekst og charm.
Jeg har brodert litt på min kjære symaskin, og her er et av resultatene.
Jeg har brodert på "Love", og mappen er sydd i et fint lilla prikket bomullstoff. Den er foret med det samme stoffet, og har et lag platevatt mellom stofflagene.
På glidelåsen har jeg festet en krone charm. Den er festet med en smykkelås, og det er viktig at den tas av før vask.
Jeg kan dessverre ikke garantere for kvaliteten på charmen.
Men siden den er festet med en smykkelås, kan den tas av og på etter eget ønske :O)

Mål; 21cm*14cm*5cm.
Vask; fin vask.
Pris; 250kr.

Ha en fin torsdag alle sammen :O)

3 kommentarer:

Connie sa...

Lekkert lekkert lekkert.
Smart å brodere på symaskinen.
Alt for lenge siden jeg har gjort det.

Klem Connie

Mayen sa...

Søtt ;o) Det var kanskje denne helga du skulle ha enda ei julemesse hjemme? Æ har min siste på lørdag, etter det blir det late dager og gavepakking! Ha ei fin fredag imorra, klem

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Ja, denne helgen er Julemarked helg nr.2
Det blir hyggelig :O)

klem