Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 19. november 2012

Ny veske-modell!



Fin skulderveske, ny modell,
som ikke ser så stor ut, men rommer en god del pga leggene på vesken.



Vesken har en stor utenpå lomme, med strikk øverst.
Her kan man ha ting man vil få kjapt tak i.



Inni vesken er det en glidelåslomme, med en vanlig lomme bak den.
Og to olabukse baklommer, sydd på som fine lommer til mobilen, solbriller, klinexpakken eller til andre ting.



Vesken har nøkkelsnor.



Vesken lukkes med trykk knapp, 
og er sydd av gjennbruks olastoff og det fine stjernestoffet :O)
Dette er en ny veske modell jeg tegnet i går, 
og denne skal en kunde se på.
Mål; ca 31cm*33cm*4cm.
Skulder stroppen er 70cm lang.
Pris; 550kr.



2 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Artig veske du har laget, med mange fine lommer. Holder jo så godt orden, da :)

Kort og Søm sa...

Litt annen type veske enn det jeg pleier å lage, men kunden hadde noen ønsker om en sånn utenpå lomme. Neste veske tror jeg utepå lommen skal være litt dypere.
Tror det vil bli bra :O)