Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 18. august 2013

Ekstra store gavelapper.




















Store gavelapper!
Et sett på tre gavelapper.
16cm*8cm store.
Gavelappen er laget av manillakartong, som er malt med Distress Stain. Oppå det har jeg stemplet i samme farge med Distress ink. Sommerfuglen er stanset ut i tykk papp, og har fått et lag med Distress Crackle maling. Teksten "Gratulerer" er stemplet i sort stempelfarge, og gavelappen har fått litt glitter og florlett bånd til å henge på en gave eller en flaske.

Pris; 60kr for en pakke med tre gavelapper.

Ha en fin søndag alle sammen, 
her pøsregner det...!

4 kommentarer:

Inger Harding sa...

Kjempefine gavelapper - enkle og flotte!
Så mye fint du har laget under her også :)
Ha en fortsatt god søndagskveld.

♥ klem, Inger

Livets små øyeblikk sa...

Så fine:) Så fint det ble når du stemplet over med samme farge, pusler litt med kortlaging i all enkelhet og plukker med meg tips der jeg kan:)

Ha ei fin ny uke
Hanne:)

h.espe sa...

Disse gavelappene var jo bare råfine - flink du er!!!!

Ønsker deg en kreativ og flott uke!

Klem fra Hildegunn

Kort og Søm sa...

Takk skal dere ha :O)
Klem Fredrikke