Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 21. august 2013

Et album man kan sette inn bilder og tekst. (Mange bilder... :O)



























Album med spiralrygg.
Jeg har laget en god del album de siste årene, noe jeg liker godt å gjøre :O)
Dette albumet skal jeg vise til en kunde, her kan kunden sette inne bilder og skrie inn tekst selv. Men selve jobben med å lage albumet er ferdig, og man får et album som er unikt.
Kunden kan selv bestemme farger og tema på albumet.
Dette er fine gaver til baby, dåp, bursdag, fest og konfirmasjon. Foreksempel til en konfirmant, der man kan sette inn bilder og skrive ned små historier man vil fortelle konfirmanten.
De nederste bildene er albumets for- og bakside. Her kan man dekorere med navn, dato eller bilde. 
Jeg har satt sammen albumet med Bins It All maskinen.
Pris på album etter avtale.

PS. Trykk på bilde for å se en større versjon :)

Ha en fin dag alle sammen,
og takk for fine kommentarer :O)

2 kommentarer:

Martha sa...

it's very nice. i love the ashy blue colours in it :) i can imagine all the bits and bobs the owner will put into it :)

Kort og Søm sa...

Thank you :O)