Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 22. august 2013

Et fint kort med lomme inni og knyting i siden.





















Kort!
I går lagde jeg flere kort med lomme inni kortet og knyting i siden med fint bånd. Lommen inni kan brukes til å legge i penger eller et gavekort. Kortet knytes sammen så ingenting faller ut. Kortet blir levert med en papirkonvolutt.
Jeg har brukt fint papir forran, på baksiden og inni kortet. Blomstene har fått litt glitter, og sommerfuglen et lag med krakeleringsmaling. Teksten er stemplet i sort.

Mål; ca 15cm * 11cm.
Kortet koster 60kr.

Ha en fin dag!
Det er litt høst i luften i dag...selv om solen skinner!

2 kommentarer:

Anette sa...

Nok et nydelig kort fra deg :)
Du er sååå flink til disse enkle men nyyydelig kortene!! Jeg er STOR fan av alt du lager! Gleder meg hver gang jeg ser du har kommet med et nytt innlegg :) Du har inspirert meg mange ganger! Aldri slutt å produser!!
--klem--

Kort og Søm sa...

Tusen takk for så hyggelige ord :O)
Nå ble jeg glad!
klem