Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 9. august 2013

Noen produkter = mange nye kort :O)

































11 Nye kort!
Her har jeg funnet frem to ruller med dekortape, hvite Bazzill ark, glitter, to TH dies,Distress Stain og noen tekststempler. Utfordringen til meg selv er at jeg kun skal lage kort med det jeg har funnet frem, og jeg skal lage mange kort :O) 
På denne måten kan jeg lage mange kort, som har de samme fargene og stilen, men er litt ulike alikevel :O)
Rene&pene i stilen, som jeg liker så godt!
Kortene er til salgs, legger de i kort lageret mitt. 
ta kontakt om du ønsker å kjøpe kort.

Mål; ca 13,5cm * 13,5cm.
Leveres med papirkonvolutt.
Pris; 50kr per stk.

Riktig god fredag, 
og takk for fine kommentarer!

2 kommentarer:

Pia sa...

så søde og elegante kort du har lavet
knus Pia

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem