Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 11. august 2013

Høstens gavelapper.



















Store gavelapper!
Sommerferien er over, og høsten sniker seg på etterhvert...
Høsten er min favoritt årstid, så jeg har laget flere gavelapper med høst som tema.

Gavelappene er laget av manilla kartong, gavelapppen er farget med Distress Ink, stemplet motiv og tekst med sort stempelfarge. Bladet har jeg farvelagt med Distress tusj. Noen av gavelappene har fått litt Glossy Accent, som gir en litt blank opphøyet effekt. På baksiden er det setmplet i sort; Til/Fra.

Jeg selger de i pakker på 4 like i hver pakke.
Gavelappene ligger i en gjennomsiktig konvolutt, med en merkelapp. Gavelappene er en fin gave i selg selv.

Pris per pakke; 60kr.
Pluss porto.

Ha en fin søndag alle sammen!

8 kommentarer:

Pia sa...

super flotte tags
knus Pia

Kjersti sa...

Så fine disse gavelappene ble :-)

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Fabelaktig sa...

sååå fine!

stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
klemklem
-Maia

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flotte gavelapper du har laget. Likte veldig godt de blad stemplene du har brukt.
Kortene i forrige innlegg er skikkelig lekkre. Så fine farger,tekster og sommerfugler.

Klem,Kjersti

Connie sa...

Fine gavelapper med høstmotiv:)
Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Martha sa...

Love those tags. The autumn stamps are gorgeous! They are on my shopping wish list!