Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 20. august 2013

Fin&rosa!



















Flat oppevaringmappe.
Jeg har sydd en litt større oppevaringsmappe, som fint kan brukes som sminkepung, til penal, oppevaring av ladere til mobil og i-pod eller til det du måtte ønske av ting du vil ha samlet på et sted :)
Mappen er sydd i et blomstrete rosa stoff, og foret med et prikket stoff. Mellom stofflagene er det et lag platevatt.
På siden har jeg sydd på små "lapper" av det samme stoffet som foret. Disse små "lappene" er fine å holde i når man åpner og lukker mappen.
Mål; 21,5cm * 14,5cm.
Pris; 200kr.

Ha en fin kveld!


6 kommentarer:

Bente sa...

Så mye fint du lager:)
Blir inspirert her jeg,
Moro å følge bloggen din:)
Bente

Irene sa...

Kjekk oppbevaringsmappe i flotte farger!

Martha sa...

beautiful neat sewing and the fabric is just gorgeous :)

Fabelaktig sa...

Du er så flink!
Veldig fin form :)

-Maiaklem

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Thank you :)

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin! Lekkert stoff!