Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 7. august 2013

Nye kort :O)



















Nye kort!
Jeg fyller opp kortlageret mitt, 
så nå kommer det flere innlegg med kort fremover :O)
Når jeg skal lage kort liker jeg ofte å finne frem en papirserie, eller noen forskjellige farger med dekor tape, og stanse ut figurer, lage bakgrunner osv, og så legge de i hver sine bokser som jeg så plukker fra når jeg skal lage kortene. 
Dette syns jeg er en effektiv måte å lage mange kort på, som man kan variere, men som alikevel er like i stilen/fargen, men med forskjellige elementer!
I neste blogginnlegg skal jeg viser dere kortene jeg lagde på denne måten i går :O)

Når jeg lager bestillingskort lager jeg ikke kort på denne måten, men lager kortene spesielt til hver enkelt kunde.
Men jeg har en del faste kunder som handler kort av meg, og jeg liker å ha et godt utvalg kort når de stikker innom for å handle. Da fungerer metoden over for å lage mange kort godt :O)

Beklager litt uklare bilder i dag... 

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: