Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 4. august 2013

Marimekko!















Marimekko!
I Trondheim var jeg innom Marimekko butikken og fant noen fine stoffer som fikk bli med meg hjem :O) Nå skal de vaskes og så skal jeg sette saksen i de fine stoffene!
Jeg kjøpte også noen super fine Marimekko sokker, de dyreste sokkene jeg noen gang har kjøpt...men finfine...*smiler*...

Her skal vi kose oss med kanelboller, storebror har bakt super gode kanelboller for første gang i dag. Han var kjempe flink, og ryddet også kjøkkenet når han var ferdig! :O)

Fin søndagskveld til dere alle sammen!

3 kommentarer:

Mette sa...

Det finnes en butikk her borte som også selger Marimekko... Men det er virkelig svindyrt...

Heldige deg som har barn som baker (OG ryddet opp) :-)

LeKaQuilt sa...

Gratulerer med flotte stoffer :o)

Lindas hobbystue sa...

Blir artig å se hva du lager av dine Marimekko-stoffer :-) Mmmm, kanelboller hørtes kjempegodt ut, artig når ungene baker og serverer! Så mange flotte kort du har laget i det siste, likte virkelig det nye stempelet ditt med alle hjertene :-)